Coș de cumpărături

0 produse 0,00 RON

My Cart -

0 item

Termeni si conditii decobrico.ro

Întrebări despre produse şi comenzi

1. Cum pot căuta un anumit produs în magazin? Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiţi modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceţi informaţiile căutate şi în funcţie de relevanţa căutării vi se va afişa o listă a rezultatelor compatibile. 2. Cum cumpăr? Mai întâi trebuie să vă autentificaţi sau logaţi; alegeţi produsele care vă plac şi apăsaţi butonul “Adaugă în coş”. Când doriţi să finalizaţi comanda apăsaţi butonul “Finalizarea comandă” din coşul de cumpărături. Mai trebuie să completaţi câteva detalii referitoare la facturare (persoană fizică sau juridică), adresa şi metoda de livrare, informaţii de plata, alte detalii. Apoi apăsaţi butonul “Plasează comanda”. 3. Sunt persoană juridică. Pot cumpară? Da, decobrico.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceţi datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă 4. Cât costă transportul? Pentru comenzi cu valoarea mai mare de 300 lei, transportul este gratuit indiferent de serviciul de livrare ales. Sub această valoare tariful este unic de 18 lei. 5. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client? În cadrul procesului de comandă, veţi avea opţiunea să introduceti informaţii diferite pentru adresa de contact şi adresa de livrare. 6. Livraţi şi în afara României?Acceptăm comenzi din toate statele membre ale Uniunii Europene. Costurile de transport pentru comenzile din afara ţării sunt suportate de client.

Administrarea contului de client

1. Am uitat parola contului. Cum procedez? În cazul în care nu vă amintiţi parola contului vă rugăm să folosiţi opţiunea “Recuperează parola” din secţiunea “Contul meu”. 2. Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu? Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugam să vă autentificaţi şi să accesaţi apoi opţiunea “Actualizare cont”, disponibilă în secţiunea “Contul meu”. 3. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpăra? Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creeaţi un cont de utilizator. Acesta poate fi creat şi după ce aţi adăugat produsele dorite în Coşul de cumpărături. 4. Pot afla informaţii despre comenzile anterioare? Puteţi consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, în secţiunea “Contul meu”. 5. Am plasat o comandă online însă nu am primit notificări despre statusul comenzii?Vă rugăm să verificaţi statusul comenzii în contul de client creat sau în email-urile primite automat; comanda poate fi "în aşteptare" dacă a fost plasată în afara programului de lucru sau până în momentul în care va fi preluată.

Întrebări generale

1. Doresc să achiziţionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? Pentru mai multe informaţii despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact. 2. Doresc să obţin informaţii suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez? Pentru orice detalii suplimentare sau nelămuriri vă rugăm să ne contactati folosind formularul de contact.